shoppat!

hejhej, åkte aldrig till stallet igår tyckte lite för syn om honom.
så idag bär det av för HOPPTRÄNING i stallet av Sussie såklart!
men ska inte hoppa med Stanley idag.. vilket känns lite så där lagom jobbigt, är dessutom på riktigt dåligt humör idag.
ska rida på Novia som jag har visat innan, hon hoppar som en katt, helt avlångt, hon är inte så refaren rättare sagt!
nu kom jag i alla fall precis hem från kungsmässan, jag shoppade lite, fast bara ett par jeans och två bh:ar.
jag ska trycka i mig nått att äta nu, tänker inte äta fisken som mamma & håkan håller på att laga, nepp!
bloggar efter träningen.
pöss
en liten bild på när Novia hoppar, men ni fattar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0