Missmay :)

hejsan :) imorgon blir det ett ridpass med mayan ;) idag fick det bara bli en promenad och det var la sådär , en vattenslang va sönder och sprutade upp en stråle med vatten men  då va hon ju så fjantig och ville inte gå över den men det gick sen :)Goseponny säger jag bara <333
ja och anuska hon stälde sig idag ( stegring ) jag longerade typ fasst bara med ett grimskafft xD det var inte så bra för att hon typ kom  och attakerade mig och sånt ! så jag blev lite arg på henne också xD hon är en gos ponny hon också :)
Ja , iallafall xD imorgon blir det ett ridpass med missan :) hoppas att det går bra för att hon har ju inte blivit riden på 2 dagar nu så ! hoppas att det går -xx- vet inte om jag ska ta några språng eller om jag bara ska jobba henne med Goggen :) ingen aning  men jag får bestämma det imorgon efter att tävlingarna är slut :)
älskar dejj över hela mitt hjärta Missan
älskar dejj med anuska !<333
xD lite rolig bild som jag bara ville ladda upp :)<333
/ cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0