men tjeeeena!

hejsan!
nu är jag tillbaka, kom ju egentligen hem från hajken i fredags men då orkade jag verkligen inte blogga och igår ville jag vara med familjen!
jag fick rida Stanley i 2 timmar av 11 timmar, kändes väll sådär..
resten av tiden red jag på en stor häst vid namn Novia, tycker om henne sjukt mycket fast har aldrig ridit henne innan. Men hon är hästen jag ska ha efter Stanley.
Så idag kändes det skit konstigt att rida Stanley för att han är så pass mycket mindre än henne och det kändes som att sitta på en gunghäst!
imorgon skulle jag egentligen rida, men han får stå för att han går på läger hela dagen också.
jag får hoppträna på onsdag istället.
ska prata med hanna och kolla om hon vill hitta på något imorgon om vi inte ska ut med båten.
bilden nedan är på mig och Novia, söte häst!
ursäkta mitt utseende, men så ser man ut efter 9 timmars ridande!

Kommentarer
Postat av: Sanna ;)

om du har lust, kika in och anmäl dej till veckans blogg ;D

2011-07-25 @ 22:12:16
URL: http://sannabruhns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0