i need to tell YOU.

hej bloggen.
är lite ledsen idag, är nämligen så att jag inte ska ha kvar Stanley..
det var såklart mitt egna beslut, men efter hajken kände jag att, nej, vi passar inte ihop.
jag kände mig alldeles för stor på honom och jag ÄR för stor, det blev liksom som om jag plågade honom av att sitta på hans rygg.
Det förstod jag när jag kollade på Stanley & Alma när dom tränade igår, DOM hoppade 90-100 cm bana, vilket gjorde mig väldigt ledsen, då fattade jag att han aldrig skulle kunna hoppa så högt med mig, för jag väger så pass mycket mer.
så hur blir det nu? JO jag ska ha Novia istället, hon är 162 i manken och vi passar skit bra ihop, hoppade ju henne igår, gick sketa bra! hon hoppar inte så bra men hon försökte så hårt hon kunde, vilket jag tyckte var väldigt gulligt av henne!
Jag vet inte riktigt när jag byter häst, men jag hoppas på så SNART som möjligt, skulle helst inte vilja rida Stanley igen för att jag tycker om honom så pass mycket.
men iallafall, vi höres imorgon eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0