hejsan!

hejhej, Vilma Timmer heter jag och är en av ägarna på denna bloggen.
jag tänkte berätta lite om mig själv, men först om själva bloggen.
jag och cassandra pratade lite om vad vi skulle kunna göra för att hålla kontakten (berättar varför sen).
därför bestämde vi oss för att göra en blogg and here we go!
Som jag skrev innan heter jag vilma, ska på söndag flytta till kungsbacka men nu bor jag i gislaved som är en sketa liten råtthåla i småland.
Jag delar samma intresse med alma & cassandra och det är hästar, så det här kommer bli en sorts hästblogg!
sen så spelade jag volleyboll här i gislaved men kommer tyvärr inte fortsätta i kungsbacka för att jag ska satsa stort på hästarna.
själv har jag en skötarponny som heter Stanley, han är en haflinger med ett hjärta av guld, jag har bara haft honom sen i våras därför har vi inte kommit så nära varandra ännu.
jag ska fixa designen här på bloggen nu!
vi höres senare eller imorgon
xoxo
en bild på mig och stanley när vi hoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0