hejjj:)<3333

hejsan ;) har inte bloggat på några dagar men jag har varit i stugan:) det var super kul xD idag tog jag bara vanligt markarbete med mejjan :) det gick bra tycker jag , honkom ner jätte fint bara det att det varmånga andra som red och dom hoppade ju såklart ;( jag kunde gått till dom andra ridbarorna men det är så stenigt på dom :(

Älskar min polle !!<333

Kanske intebloggar så mke nu i helgen för att det är tävling på G :)<33
kommer bilder från tävlingen , jag kommer inte hoppa eftersom att det bara är storhäst :( men jag kommer kolla på matilda löfstrand , och några andra som jag känner som kommer att tävla :)

där kommer jag även se ALMA BÄSTA FORS :) har inte  träffat henne på länge nu :(


ha det bra

/cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0