HEEEEEEEEEY!

hej bloggen!
jag är i kungsbacka nu och har det sketa gött!
jag och mamma ska snart åka till kiosken och köpa lite gott tills senare ikväll.
igår när jag kom till kungsbacka red jag Stanley lugnt, vi övade på skänkelvikning mot väggen och att försöka få honom på tygel (vilket som inte är så lätt!), det gick väll sådär..
sen red jag barbacka lite för att han är så tjock så det är helt skönt att sitta på hans rygg!
och idag red jag barbacka hela tiden så när vi var påväg upp till ridbanan började han att tönta sig direkt, så han hoppade as stort åt sidan så jag trillade av, men som tur var på gräset!
men landade på min svanskota/rygg, vilket är otur eftersom att jag har haft ont i svanskotan sen i början av sommarlovet.
Sen så när vi kom upp till ridbanan och började rida ordentligt, kom en liten shettis travande förbi.
efter henne kom Vendela och Wilma springandes med en annan shettis i handen.
så jag var tvungen att glida av Stanley och följa med och fånga shettisen som hade sprungit till hagen!
sen så kom jag in på ridbanan så var det en unghäst där och så hoppade Stanley åt sidan IGEN, och såklart trillade jag av IGEN på svanskotan IGEN!
nu ska vi åkaaa!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0