godmorning!

godmorgon bloggen!
jag har precis ätit en sjukt god frukost, jag gillar inte mackor så idag gjorde jag mig en äggröra med ost! det godaste jag ätit på länge.
idag har jag inga planer än så länge, jag kanske skulle åka med mamma och syster och shoppa eller nått..
sen tror jag faktist att jag drar och rider idag ändå, han får ju vila på torsdag.
(tro inte att jag är djurplågare för att jag rider när han har varit på läger, han går 5 lektioner om dagen i vanliga fall)
men jag rider ju inte så hårt..
här kommer bilder från igår, film kommer såklart!
haha, hon tog när jag skulle fatta galopp!
klaga inte på sitsen på någon av bilderna, jag är inte världmästare, har "bara" ridit i snart 9 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0